Sunday, May 10, 2009


Kini Tiada Lagi Alasan Untuk Anda Berjaya ....

pakej perniagaan

Ketahui Teknik Rahsia Yang Dilakukan Oleh Jutawan-Jutawan Internet dalam Membina Perniagaan Mereka. Kini Anda Juga Boleh Mengikuti Jejak Langkah Mereka.


Mohd Najib Kasimin
Daripada : Mohd Najib Kasimin
Tarikh : Ahad, May 10, 2009

Bakal Usahawan Internet Sekalian,

Internet telah membuka satu dimensi dan medium baru dalam dunia perniagaan di Malaysia dan seluruh dunia. Jika dahulu Air Asia telah memonopoli proses jualan tiket penerbangan melalui internet, kini bermacam-macam lagi syarikat dan perniagaan lain telah menggunakan internet sebagai medium jual beli dan fenomena ini telah berkembang dengan amat pesat sekali. Mengikut statistik daripada Internet World Stats www.internetworldstats.com, sehingga 31 December 2007 terdapat 1,319,872,109 pengguna internet seluruh dunia.

populasi internet
Sumber : Internet world stats http://www.internetworldstats.com

populasi internet malaysia

Populasi pengguna Malaysia melebihi 14.9 juta pengguna.
Sumber : Internet world stats http://www.internetworldstats.com


Dalam pada itu, pengguna internet di Malaysia sahaja berjumlah 14,904,000. Jumlah ini adalah bersamaan 40.2% daripada keseluruhan penduduk malaysia dan jumlah ini bertambah semenjak tahun 2000 pada kadar yang amat pantas. Daripada statistik ini, dapat kita ketahui bertapa luasnya pasaran yang boleh diperolehi baik bagi pasaran dunia ataupun di Malaysia sendiri dengan menggunakan medium internet.

Perniagaan internet boleh mendatangkan pendapatan yang lumayan jika dilakukan dengan kaedah yang betul dan bersungguh-sungguh. Di Malaysia contohnya Dr.Irfan Khairi telah menjadi jutawan internet pada usia 25 tahun setelah beliau menjalankan perniagaan internet selama tiga tahun.

contoh 1

Petikan akhbar MINGGUAN MALAYSIA

BEKERJA dari rumah dan memperoleh pendapatan RM1 juta! Bunyinya mungkin pelik tetapi itu yang telah dibuktikan oleh anak muda bernama Irfan Khairi, 28.
Lebih membanggakan, pelajar jurusan Ijazah Sarjana Muda Rekabentuk Multimedia dari Universiti Staffordshire, United Kingdom (UK) ini mula memegang status jutawan muda sejak tiga tahun lalu.



KLIK DI SINI SEGERA!!!!

No comments:

Post a Comment